Yagmurbebek Fulyaaa1 20+0 benimde havuç ya siz hissedebiliyor musunuz bebeği . Ben bsy hssetmedm henüz. Ya da hssettm farkında mı değilim bilmiyorum arada garip bsey oluyor
Sarisinbiiiranneeee Selver07 28+4 🎃 bal kabağı 😂 ayy bence hic doğru söylemiyorlar, bazen sonraki hafta benzetmeleri önceki hafta sebzelerinden daha kücük oluyor anlamıyorum 😂😂 bal kabağı daha büyük değil mi mor lahanadan? 😂😂
kizininannesi ayselll123 ben 22+1 bizde patlıcanmışız bu uygulama yanlış bence gelen hafta su kabağı diyordu benim bildiğim su kabağı patlıcandan büyük olur 😂
by_aytac Aysehsdmr son adetiniz ne zaman oldu? Ve doktora gitdiyseniz bebeyiniz kaç haftalıkmış bende de aynen 6+4 gösteriyo program ama doktor 4 hafta dedi kime inanıcağımı şaşırdım😑