seseliii Eke nisan sonu Mayıs başı dedi doktorumuz bazı bebekler 1 hafta erken yada geç gelebiliyor dedi bebeğin keyfine kalmış herhal😂🤲 rabbim sağlıkla sıhhatle zamanında kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
Aidabagiroffa Fasulyeninannesi1 aynen bendede oyle.Cinsiyyeti bellimi acaba? Nisanda cocuklarin 99% kiz diyolar ama.
26062021 Ebrarliya Sağlıkla gelsin inşallah 🙏 Odasi için hazırlıklara başladınız mı bizim de Mart başı henüz bişey yok
ayselll123 Allah’ın izniyle Ocak 10 unda feln 🥰 erken gelme durumu olmazsa riskli hamilelik geçiriyorum 😔🤲
rabiamustafa ayselll123 bnde o tarihlerde bekliyorum canım Allah sağ salim hayırlı gündr kucağımıza almayı nasip etsin cinsiyet ne bebişin😊