ilknremrh Kizlar sabah afedersiniz tuvalete gittigimde agri girdi sağ kasığıma adim atamadim kaldım tuvalette sonra biraz duzelince gittim saglik ocağına enfeksiyon mu diye tahlil yaptirdim enfeksiyon cikmadi ara ara yine sanci giriyor sebebi ne olabilir kadin doguma gitmelimiyim randevum 15 gun sonra bekleyim mi
Muhammedamine ilknremrh benimde öyle 17 haftalığım bende benimde idrarda bişey çıkmadı ama ben beklemek istemiyorum Perşembe günü gidicem içiniz rahat etmeyecekse beklemeyin derim olumsuz bir durum varsada erkenden önlem almak gerekebilir herşeyi düşünmek lazm
Can-tan ilknremrh merhaba ben 20 haftalık hamileyim .. aynı süreç bende de gerçekleşti . Doktoruma gittiğimde normal olduğunu söyledi . Ki şuan kaşık ağrım Yok çok şükür
Muhammedamine ilknremrh hiçbirşey yok dedi ilaç kullnmaya gerek yok idrarda temiz çıkmıştı daha fazla su içiceksin dedi olabilir bu tür kramplar dedi rahim boyunu 29 mm ölçtü iyi dedi böyle işte birazda psikolojik kendini dinleme yürüyüş yap fln dedi
ilknremrh Muhammedamine yuruyunce de agriyor bugün bsey yoktu aksam ustu yine basladi afedersin vajinama dogru vuran bi sancı var hep aksamlari basliyor bugün acile gitcem mecbur😔 gecmis olsun sizede
Muhammedamine ilknremrh Rabbimin iznlyle yavrularımız iyi olsun inşallahh . Ağrı çekilir biz zaten onlar için korkuyoruZ
ilknremrh Muhammedamine insallah sagol canim hareketi normal sorun yok da iste sancı korkutuyor belki de karnimiz buyudugu icin oluyodur