Beyza00_ Kızlar ben 14 haftalık olcam. Mesela bazı doktorların yanında 34 hafta üzeri 36 hafta üzeri yazıyo o doktorlardan randevu alsak bakmazlar mı bize?
Toprak_hira59 Beyza00_ İlk defa boyle bisey duyuyorum genelde dr.lar gebeligin basindan sonuna takip ederler hatta son haftalara dogru dr.degistirme taraftari degiller bizim burda
Beyza00_ Ylzz00 canım ben MHRS uygulamasından randevu alıyorum belki sende oradan alıyosundur. Mesela bazı doktorların yanında (sadece 36 hafta üzeri hamileler) yazıyo. Onlardan randevu alsam bakar mı bakmaz mı bilmiyorum
Beyza00_ Toprak_hira59 valla bilmiyorum canım mhrs den alıyorum randevuyu bazı doktorların yanında 36 hafta üzeri diyo bende anlamadım onlardan randevu alsam bakmıcakmı bakacak mı bilmiyorum
alparslanannesii1661 36 hafta ve üzeri doguma cok yaklastigi icin devlet hastanelerinde bazi doktorlar bir gun sadece onlara bakiyor bence benim dusuncem sehir hastanesine gidiyorum burasida boyle ve 36 dan once olsaniz size bakmaz