seon90 RumeysaNur34 yani ilaç kullandı canm o azalttı kusmasını.doktorun mutlaka vericektir sana ilaç.
seon90 RumeysaNur34 kuzum valla kimisinin hamileliği ağır geçiyor.rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah🙏🏼🙏🏼
Rhm2485 Bende aynı durumdayım 28+ 1 oldum halen bulantim devam ediyor ilaç verdi doktor o bile işe yaramadı bende özellikle et kokuları duyunca daha kötü oluyorum maalesef 😔