N_s_r_n Tam 12 kasımda 19 haftalığı tamamlamış oluyorum ayrıntılı ultrason yaptıracam 1 ay önce gittiğimde 1 hafta önden gidiyor demişti siz kaç haftalıkken yaptırmıştınız benimki erken mi olur sizce
Fulyaaa1 N_s_r_n daha sağlıklı incenmesi açısından beklemelisin ben şuan 20+2 yim randevum 22 haftalıkken bizde sabırsızlıkla bekliyoruz 🌸