Merhaba..
Ben Rüya…
Seni çok iyi anlıyorum.
Bebek sahibi olmak istiyorsan gebelik testi yapmak negatif görmek istemiyor kaygısını da olabilir.
Lütfen yorum okununca empati kurun.
Incitici yazmayın.
Soruta gelince
👇
1.10 günlük günün geçtiyse yakın bir devlet hastanede gidip kan testi ver..
Sağlıklı olur..
2.Asi olmuşsan gün gecikebilme durumu yüksek canisi..
3.korkma sakin ol.
Eczaneden kalitesi yüksek gebe testi alarak öğrenebilirsin.
Uzulme..
Herşey güzel olur inşallah
Sevgilerimle