Kızlar sabah çok korktum bianda su gibi kanamam geldi sonra bi anda durdu lekelenme oldu bende hiç durmadım tabi hemen hastaneye gittim çok şükür bebeğimde bizde iyiyiz yorgunlukdan olmuşdu ve bebek büyüdüğü için rahme baskı yapmış ama doktorum da sen normal doğum yapabilirsin rahatlıklar dedi ve çok K iyi dinlenmen lazım dedi ben çok korktum çok şükür bebeğimde ben de iyi 😌❤️❤️❤️❤️