Ssymysf Merhaba 24 haftalik hamileyim ilk cocuğumuz eşimle kan uyuşmazlığimiz var sadece 1 kez kan testi yapıldi ve sorun çıkmadı ilk çocukta problem olmayacağini da söyledi sizler yaşadınız mı bir problem
Deletedmom_29 Ssymysf Bizimde kan uyuşmazlığımız var Doktorum kanama olursam müdahele edeceğini söyledi veya 27. Veya 28. Haftada iğne yapılıyor
Tubaa-06 Eke merhaba bend birsey sorabilirmiyim 5 yil once dogum yaptigimda oglumda sarilik oldu doktor kan uyusmazligindan sarilik oldu dedi 2. Ye igne olman lazim dedi simdi 10+0 hamileyim doktora sordum doktor senin kan grubun + oldugu icin senin igne olmana gerek yok diyor ben 0rh+ esim b rh- baska bir doktora daha soracagim ama kafam iyice karisti bilginiz varmi bu uyudmazlik hakkinda
cinarduru Bizdede kan uyuşmazlığı var 28 haftada iğne vurundum, birde doğumdan sonra vurunucam. İkinci hamileliğim şuan 9 haftada düşük tehlikesi olduğu için hemen iğne oldum 28 haftadada oldum birde doğumdan snra
Ssymysf cinarduru peki ilk hamileliğinizde de oldunuz mu aşı doktor ilk cocukta genelde problem olmaz dedi
Tubaa-06 cinarduru merhaba bend birsey sorabilirmiyim 5 yil once dogum yaptigimda oglumda sarilik oldu doktor kan uyusmazligindan sarilik oldu dedi 2. Ye igne olman lazim dedi simdi 10+0 hamileyim doktora sordum doktor senin kan grubun + oldugu icin senin igne olmana gerek yok diyor ben 0rh+ esim b rh- baska bir doktora daha soracagim ama kafam iyice karisti bilginiz varmi bu uyudmazlik hakkinda
cinarduru Tubaa-06 onun için coombs testi yapıyolar canımm ilkte olduysa bende ikincidede olabilirsin başka bi doktora daha sor
Eke Tubaa-06 sen negatif kocan pozitif olursa sorun. Senin pozitif olman eşinin negatif olmanda bi sorun yok.
Eke Tubaa-06 sarılık bunla alakalı degil ya karnında başka bişey yaşadı yada hastanede birsey yaşadıki sarılık olmuş. Yalan atmış bence sana
Biradsizyazar Tubaa-06 eger anne pozitifse uyusmazlik olmuyor. Anne negatif baba pozitifse uyusmazlik oluyor.
ftmnr_drgt Ssymysf Merhaba bizde de ben ab- eşim 0+ 28.hafta da iğne olucam birde doğuma yakın olacagini söylemişti doktorum ikinci bebek olursa diye hazırlık şeklinde söylemişti şuan 22+5im 🙏
Biradsizyazar Ssymysf merhaba benim 6.haftamda lekelenmelerim oldugu icin doktor test yapti sonra uyusmazlik ignesi vuruldum. Daha sonra 28. Haftada tekrar olmam gerektigini söylediler ama ben de 30. Haftada igne oldum.