Memnun kalıp onericeginiz bir marka varmı 😊
Zgenes ben kiwi Marka sipariş verdim bakalım nasıl inşallah güzeldir
Zgenes lansinoh tekli olanı kullanıyorum çok memnunum bi sorun yaşamadık
Mamajoo aldım bende bebeğim küvezde kaldığı için memnun kaldım
guzellanne bende de mamajoo var
Kuzenim kiwi marka almış banada ay inşallah memnun kalırım
Teşekkür ederim cevaplarınız için 😊
Zgenes philips avent muhtesem