21_ilknur_ Hanımlar 12 haftalık gebelikte pembemsi akıntı veya kahverengi sıvı şekilde yaşayan var mı?
Damlasu_23 21_ilknur_ benm ilk zaman olmuştu Progestan vermişti doktorum bebek yerleşme sürecinde ken hafif pembe bir kandı
aysnrsvs 21_ilknur_ doktorunuzla görüşün düşük tehlikesi olabilir benim 6. haftada birde 15. haftada olmuştu ona göre ilaç iğne veriyor doktor geçmiş olsun sağlıkla kucaginiza alın bebisinizi