29 haftalık hamileyim. Serklaj atıldı 7 hafta önce şimdi her gören göbeğin aşağıda duruyo diyolar. Korkuyorum basına böyle bişey gelen var mı? Doktora bi. Kere söyledim hareketleri aşağıda hissediyorum diye o ayakları alt tarafta oldugu için dedi ama terdirginim yinede