Busra_y
Bizde bu arabanın ayak kısmı detayından dolayı çok beğendik maxi pro 55i.
Memnun musunuz?
Yeni doğan zamanı puset takılan arabalardan almadığımıza pişman olurmuyuz diyede bi kararsızız
Puset takılan arabaların da ayak kısmı detayını sevmedik çocuğun ayağı rahatsız olur uzayınca gibi geldi bize