Simgeyuca 17 haftalık hamileyim diş dolgum düştüğü için 2 defa geçiçi toz dolgu yapıldı o da 1 hfta sonra düşüyor dolgu yaptıran var mı hamilelikte acaba
Zeytin20 Simgeyuca 2. Trimester de doktorum izin vermişti hem çekime hem dolguya. Onayı doktorunuzdan almanız gerekiyor geçmiyor olsun 🌻🙏
Yagmurgel2020 Simgeyuca herkes aynı olmuyomuş canım sen bi doktoruna sor ama izin veriyolar 16 haftadan sonra diye biliyorum
ikiprensesannesiii Simgeyuca 2.trimester da izin veriliyor ama devlet hastanesi doktorları risk almak istemiyo dişçi yazı istiyo kadın doğum doktoru risk almıyo benim başıma gelmişti yani. Özel doktordan sözlü izin alıp özel dişçide yaptırmıştım ben
Simgeyuca Zeytin20 zaten doktor onayı ile yapacağını söylediler siz tam olarak kaçıncı haftada dolgu yaptırdınız
Zeytin20 Simgeyuca evet doktor onayı olmadan yapmıyorlar. 1. Ve 3. Trimester de düşük erken doğum gibi tetikleme oluyormuş. Tam haftamı hatırlamıyorum. Oğlumda olmuştu. Bu 2. Gebeliğim.
Zeytin20 Simgeyuca hayır olmadı benim çekilmesi gerekiyordu çektirmedim. Korktum çektirmek daha tehlikeliymiş. Kana iltihap karışabilirmiş.
ikiprensesannesiii Simgeyuca yok çok şükür. Ben kanal tedavisi yaptırdım ama röntgen çekemedikleri için geçici dolguyla kapattılar doğumdan sonra kalıcı dolgu yapıcaklar
ikiprensesannesiii Simgeyuca normal dolgu olarak yapıp koydu. Kalıcı dolgunun da geçici dolgunun da malzemesi toz alçı gibi birşey zaten. Onu solüsyonla karıştırıp hamur yapıp boşluğu dolduruyorlar