Busra5341 yok canım niye kaldırılsın ki çok fazla kullanılan bir iğne ve çok faydasını gördüm ben benim kese altında kanama alanı vardı ilk başlarda haftada 3 kere vuruldum sonra haftada 1 kereye düşürdük kanama alanı baya azalınca tamamen bıraktık çok şükür aksatmadan kullan doktorun verdiyse birşey biliyordur