Arkadaşlar bebeğimde bir hafta gelişim geriliği varmış . Kordonda direnç var dedi doktorum . Düz sırt üstü yatınca bebeğe giden kan akışı azalıyormuş , yan yatınca düzeliyor dedi . Sizin de böyle gelişim geriliği olup normal kilosuna döndü mü bebekleriniz? Ya da doğduğunda kaç kilo doğdular ? Birbirimize umut olalım istiyorum. Psikolojim çok bozuldu dünden beri ağlıyorum