Esrskrylmz canım benim bebek aşağıda duruyor kafası ve cok erken baş geliş pozisyonu almış doktorum öyle dedim rahim ağzı genişliğim normal ama önlem amaçlı progestan verdi erkek doğum riskli oluşmasın diye onuda rahim uzunluğunuda ölçüyor her gittiğimde belkide ondan sıklaştı kontrollerim🧐