Arkadaşlar ikilemdeyim . İş yerinde covid teması olan bir arkadaşı patron zorla iş e getirdi. Hem de semptom göstermesine rağmen . Sonra arkadaş pozitif çıktı . Bugün diğer arkadaşta kötü olunca teste gitti . Ofiste diğer 2 kişi de her an pozitif çıkabilir . Ben bu riski alıp işe gidersem eşimle kıyametler kopar . Nasıl yapmalıyım rapor falan verir mi dr? Bu şekilde anlatsam doktora . Arkadaşlar da semptom var . Patron aşırı duyarsız bencil . Ben bu riski alamam. Bi akıl verin lütfen rapor alabilir miyim sizce ? Mobbing ve covid korkusu arasında kaldım :(