Y-go aldık biz gayet güzel,dgoyu almama sebebimiz bebeğin ayak sınırı olmasıydı,şikayetleri incelerseniz o şekilde sınırlı olan bebek arabalarının çocuk uzayınca(1 yaş gibi) kullanılamadığı yazıyordu o yüzden tercih etmedik,başka bi şikayet görmedim araştırdığımda.