Dunyabebek 36 haftaligim ve çok çok uzun zamandır bacak ve kol ağrısından artık geceleri ağlıyorum uyku desen haram oldu parol içiyorum birazda olsa kesiyor magnezyum da artık fayda etmiyor bana bu haftaya kadar sadece gece ağrırdı bu 1 haftadır gündüzde ağrımaya başladı neler yaptıysam geçmedi