Umudun_annesi123 Arkadaşlar meraba bebeqon dan 12 li isimli hastane çıkışı yaptırdım daha gelmedi yapanlar varmi acaba nasıl memnun kaldınız mı
Cinarinannesiiiii Umudun_annesi123 bana arkadaşım yaptırdı biraz geç geliyo çok güzel çok memnun kaldım