stor9876 Kızlar selam 25.haftalığım 2.doz biontech oldum ve 1 saat önce pozitif çıktım. 37.5 ateş baş ağrısı ve kas ağrısı var yoğun şekilde yaşayanlar varsa tavsiyeleriniz nelerdir çok panik durumdayım tavsiyelerini ve dualarınızı beklerim
Ozlem2904 stor9876 vucut agrilariniz icin parol icebilirsiniz. Istahiniz gidicek buyuk ihtimalle ama kendinizi zorlayin bol bol mandalina yada c vitamini yuksek gidalar tuketin. Su icmek icinde kendinizi zorlayin hastaligi vucudugunuzdan daha cabuk atarsiniz vucudunuzdan. Burun tikanikligi ve bas agrisi icin nane yagi oneririm ven gripken su kaynatip icine 5 10damla damlattim daha rahat nefes aliyodum
Tugbaky stor9876 Rabbim şifa versin hemen inşallah. Üstte kalsın diye yazdım. Geçmiş olsun. Şimdi yazar arkadaşlar sakin kalmaya çalış