Hanımlar geçen hafta salıdan beri idrar yolu enfeksiyonundan kaynaklı düşük doz antibiyotik kullanıyorum ve bu salı günü de biticek haplarım. Perşembe günü de ikinci doz covid aşım olacaktı. Ama ardına vurulmakta sıkıntı olur mu bilemedim bu durumu yaşayan var mı. Devlet hastanesinde kontrollerim olduğu için doktoruma sorma gibi bir durumumda yok. Sizlere sormak istedim..