Zeynepbaran belirtilerin öyle gösteriyor malesef ..test yaptırmadan bilemezsin yinede.. bende halsizlik oldu daha sonra öksürük, tat koku kaybı ve sırt ağrısı olmuştu..panik yapmana gerek yok ilaç icemedigimiz için doğal yollarla atlatmaya bakicaksin..bol bol meyve ye..suda eriyen c vitamini günde bir bardak iç..sabahları pekmez ye..D vitamini damla kullan..tat koku kaybim 16 gün sonra gelmişti kişiden kişiye göre de değişebilir..🤭😊