Rosevisdow Fatmah44 11. Haftada bebeğim çıkıntısına göre yapılan tahmin yatay ise kız dik ise erkek olma olasılığı yüksek deniliyor
2inciannelik Fatmah44 nub bende çok netti ama tutmadı canım kız gibi duruyordu çok belliydi ama erkek çıktı
Beyazguvercin2 Suzanne ilk defa bu yorumu senden aldım kuzum bakalım nasip herkes kız diyor ama ben de henüz bilmiyorum
Fatmah44 Rosevisdow teşekkür ederim canım yorumladığın için inş bizim de gönlümüz den geçen hayırlısı ile erkek
Suzanne Beyazguvercin2 ultrason konusunda ben dahil kimsenin dediğine bel bağlama canım bana hep kız dediler öyle heves ettim isim buldum tak erkem çıktı 😂
Gamze1351 https://imgyukle.com/i/kHCQFM  https://imgyukle.com/i/kHC5ao bizde bu tahmin alalım bakkm ☺️
Fatmah44 Rosevisdow inş güzel duanız içim teşekkür ederim ben hiç anlamıyorum da çıkıntı falan dan mı anladınız
Gamze1351 Rosevisdow tşk ederim bnde içimden kız hissedioyroum ama sağlıklı olsun inss belli olursa yazarım buraya
Rosevisdow Fatmah44 evet yukarı doğru küçük bir çıkıntı gördüm ama ultrason çok net değil dediğim gibi inşallah hayırlısıyla sağlıkla doğar 💖