Kızlar 10 hafta 3 günlüğüm , 3 haftadır akıntılarım var ama rengi koyu kahve koyu sarı Yeşil renkte
Doktor bunu düşük riski sayıyoruz dedi progestan verdi 15 gündür kullanıyorum ama akıntılar hala bitmedi koyu kahverengi gelmeye devam ediyor,açıkçası korkuyorum. Benim gibi olan var mı ??