Merhaba, 37+6 günlük hamileyim. Dünden beri katlanılmaz bir bel ağrım var kalçama vuran, arada sırada vajinama bıçak saplanıyor gibi bir sancı giriyor. Bugün de sanki idrar yolu enfeksiyonu olmuşum gibi sızlayıp duruyor🤦🏼♀️ Bunlar doğum belirtisi midir? Hastaneye gitmeye gerek var mıdır sizce? Herkes regl sancısının çok daha şiddetlisi diyor ama ben regl sancısı çekmedim hiç, o yüzden buluttan nem kapıyorum resmen 😅 şimdiden teşekkürler 🙏🏻