Kubratrn Ay bitirip hemen covit aşısı olan var mı bir sorun yaşadınız mı kaçıncı haftada olunması gerekir?
Asyaveannesi36 Kubratrn 3.aydan sonra demişti doktorum bana ilk dozunu 24.haftamda ikincisini 27.haftamda oldum sadece hafif kol ağrısı yaptı bende