tgc-clk 12+4 haftalik hamileyim. Bu zamana kadar fastfood yemedim. Ama canim burger kingchiken istiyor. Yesem bebege zarari olur mu acaba? Internte bakiyorum gerekli aciklamalar yok. Zararli yiyecek oldugunu biliyorum ama nefis iste 😔😔
Aag06 tgc-clk valla dogurana kadarayda 9kereden hesaplarsak 9 ayda 81 olsa duz hesap 90 yapalim 90 kere yemisimdir kesin şube alistiydi gelen kisi abla ertesi gunde aynisindan getircezmi yine diyordu😀
Bankacianne34 tgc-clk tgc-clk Tatlım yiyebilirsin ama içecek cola fanta yerine ayran icmeni tavsiye ederim. Bir de patates ile verilen mayonez yeme içinde çiğ yumurta var çiğ şeyler yasak malesef
humasultan3443 tgc-clk yahu ne zararı olsun güzelim sabah öğle akşam 3 öğün yemiyorsun ya canın istedi haftada bir ayda bir ye ben hiç kasmadım o konuda hamburger çiğ köfte pizza cips millet zehir kezzap yiyormuş gibi davranıyor şaşırıyorum 🙄
tgc-clk Aag06 yaa cok guldum buna 😀 hamileyken bir sey yerken 40 kere dusunenlerdenim. Ama nefis iste bazen can istiyor dayanamiyorum bu sefer 😥
Aysegul9371 Bankacianne34 pastörize yumurta oldgunda sorun yok ben mayonez hep yedim ranch sos bilmem ne şükür sorun yok
Gunaydis Bankacianne34 çoğu marka çiğ değil pastörize yumurta kullanıyor içindekiler kısmında yazıyor mutlaka pastörize diye. Ben o yüzden rahatlıkla tüketiyorum market sütünden bir farkı yok.
Nisaanuur Hamile değilken bu kadar fast Food yemiyordum ben 😅😅 sadece içindeki köftelerin çiğ olmadığına emin ol
lunam Fastfoodun bebişe bir zararı yok da bize kilo aldırıyor 😄 20.haftamdayım, fastfoodun bilumum çeşitlerindne tüketmişimdir 🙊
durununannesiiiiii Canın istiyorsa ye canım bişey olmaz bende arada canım istedikçe yedim bi sıkıntı olmadı
Gunaydis tgc-clk bu konuda Kağan Kocatepe’nin videolarını izlemenizi tavsiye ederim. Haftada bir veya iki kez yemenin hiç bir sakıncası olmadığını söylüyor. Kontrollü yiyebilirsiniz bence(özel bir kısıtlamanız yoksa) ben tüketiyorum 37 haftalık oldum.