Gizoooss Kızlar merhaba ben 7+0 dayım ama arada kahverengi lekelenmelerim oluyo sizde de var mı bu normal mi doktor normal diyo şuan kese var ama bebek gözükmüyor perşembe günü gidicem tekrar doktora
Glsh14 Gizoooss Benimde 5 haftalikken hafif kahverengi lekelenmelerim olmustu bana gore yerlesme kanamasiydi cunku cok cok azdi ama doktor yinede onlem amacli progesteran ve pruloton igne verdi
Duy_gu Gizoooss canım yerleşme olabilir ama bu haftalar da bebek gözükmesi lazım diye biliuorm inşallah görürsün