Kızlar bugün 21 haftalık olduk. 3 gün önce gece birden afedersiniz ishal oldum uykudan kramplarla uyandım. O gece ateşlendim de. Gaz krampları çok yaşadım iki gün boyunca. Şuan ishal durdu fakat ben o günden beri çok halsizim geçmek bilmiyor. Bacaklarım sızlıyor resmen. Bebişim de sanki etkilenmiş gibi daha az hareket ediyor iki gündür. Bu haftalarda bu sorunu yaşayan var mı? Normal midir?