29 ekim de sezeryan ile doğum yaptım. Ağlayarak ve korkarak girdiğim amileythaneye gülerek çıktım. Oğlumu kucağıma aldım ve uyuşuklğm geçtikten sonra hiç zorlanmadm ağrım çok az oldu ve korktuğum gibi geçmedi hiç bişey. Burda çoğu kadın sezeryan zor yok 2 hafta kalkamadım yok yürüyemedim bebeğimi emziremedim falan siz bunları takmayın inanın normal kesisiz doğun yapmş gibiyiim bugun 3üncü günümüz ve ne ağrım ne sızım nede başka bileyim var doğum yapmayı bekleyen annler inşallah hepiniz bebeklerinizi sağlıkla kucağınza alırsınız. 🤍🤍💙💙🧿🧿