elanurrerarslann-44 Dogum aralik basi kis ayi yani pusetimiz var bebek arabasiyla bi yerlere gidecegimi düşünmüyorum bekleyip yaza dogru alsam daha mantıklı olmazmi evden pek cikmam cikarsam da ozel arabayla olur biraz kafam karıştı almam gerekir mi ?
Mlhameliha elanurrerarslann-44 bende senin gibi düşündüm ama pusetim yok olsaydı şimid araba almazdım kayınvalidem ısrar etti ikisini bir al diye bakalım bne daha almadım
Lulikli elanurrerarslann-44 mantıklı canım ben de mart başı doğum yapacağım pusetli kullanabilen kabin tiplerinden almayı planlıyorum
Cicilibicili elanurrerarslann-44 benim bebeğim de aralık sonu doğmuştu. Puset lazım oluyor, bebek arabasına o aylar hiç ihtiyaç duymadık. O şekilde yapabilirsiniz