Meltosssss Hayal-umut Benim perşembe günü belli olcak canım doktorum ultrasyonda sıkıntı yok dedı. Kan sonuçlarımı merak ediyorum. İnşallah hepimizin sorunsuz çıkar 🙏🏻😊
svmeybgl Hayal-umut selamlar ben şu an 16+0 im .. 12+2 de yaptırmıştım herkesin sonucu kendine göre değişiyor ona göre hesaplama yapılıyor . Doktor birşey Yok demişti bana
Hayal-umut Anladım arkadaşlar bende kan sonucunu bekliyorum . Ultrason la ilgili bi sknti çıkmadı çok şükür
Kosmosss Canım biz bugün aldık 10000 altı çıktı biz anlayamıyoruz o değerleri ama doktorlar şak diye söylüyor🤣 sorun yok dedi bana da