Serayyurtsever Merhaba hanımlar bişey sorcam. 26 haftalık hamileyim bu zamana kadar yatakta dönerken sıkıntı çekmedim ama şu son 1 haftadır karnıma bıçak saplanıyor sanki dönerken. Acaba bebek ağırlaştığı için mi öyle var mı bilen
ZumrutHanim Serayyurtsever böbrek genislemesi ihtimaline karsin dahiliyeye gorun yada doktoruna soyle bebege bakarken bobrege de bakiversin
Angelim Serayyurtsever bacak arası yastık köy ben öle yapıyorum daha rahattır ever Bebek büyüdüğü için
Cagla-91 Serayyurtsever dönerken benim de kasıklarım falan acıyordu. İdrar yolu enfeksiyonum çıkmıştı. Bidaha görünün doktora isterseniz
Serayyurtsever ZumrutHanim benim doktorum öyle bi doktor ki devlete gidiyorum fotoğrafı sanki kendi cebinden parayla verir gibi bi tane veriyor kaldı ki böbreğe bakacak😂😂😂😂😂
ZumrutHanim Serayyurtsever ahah. al benimkinden yak. sezeryan yerimdeki agriyi diyorum dahiliyeye git diyor.
Serayyurtsever Angelim yatarken değil dönerken sıkıntım oluyor eşim döndürmeye çalışıyor sağolsun da yastıkta fayda etmiyor valla
honeyland Angelim 38 haftamdayım bacak arasına yastık koyup yatmak beni kurtarıyor yastıksız yattığımda yerimden kalkamıyorum bacaklarım kasıklarım karnıma ağrılar giriyor ne büyük nimet yastık 🤪😄🤦🏽♀️
Angelim Serayyurtsever sol tarafına doğru yaymaya calis evet zorlanıyor insan dönerken eşler de biliyor artık durumları
Derya2021 Cagla-91 canım benimde dönerken kasıklarım ağrıyo zorla dönüyorum eşim döndürüyor genelde 35+4 haftalık olduk biz hala var sen kaç haftalıksın ki
Cagla-91 Derya2021 32haftalik oldm canım. Benim kasıklarım degil de bacaklarım çok acıyor hem de uzun zamandır😣
Pelin-1 Serayyurtsever bana da oluyordu o haftalarda kasiklarimda ya da yanlarimda ani aci oluyordu rahim genisledigi icinmiş meger donerken oturup kalkarken yavas hareket et 🙂
Yldz2911 Aynı sorun Bendede var canım 36 haftalık olacağız 2 gün sonra ilk başlarda çok rahattım son haftalara yaklaştıkça sağa sola dönerken bir batma oluyor anlatamam gece kaç kez uykumdan uyanıyorum
Angelim honeyland hemde nasıl bugün olsun eşime diyorum doğumdan sonra ilk işim dağınık uyumak ters yatmak normal doğum yapanlar hemen şekle göre uyurlar benim sezaryenle doğumum.birqz daha var öle uyumalara
Crn_32 Serayyurtsever bende de var o canım ben gecen muyane oldugum da sordum ben son haftalardayım bebek baskı yapıyor rahim genişliyor felan dedi aşırı şiddetli olmadıgı sürece o ağrılar sorun degil dedi ama hem bele ağrı vurursa hem oraya ozaman doktora görün bekleme demişti sizde tek o ağrılar oluyorsa sıkıntı yapmayın hemen hemen herkeste oluyor bu ağrılar son haftalarda
betulmizrakk Serayyurtsever çok normal 36. Haftadayım neredeyse iki aydır bu sorunu yaşıyorum çünkü bebek büyüyor ve baskı yapıyor doğuma kadar böyle devam eder ben gece wcye kalkmak için baya bir cebelleşiyorum 😁
Serayyurtsever betulmizrakk aynen bende. Eşim kaldırıyor her gece beni de hamilelikten sonra mıdır bilmiyorum eşimin uykusu çok ağırdı ilk evlendiğimizde. Şimdi fısıldasam kalkıyor😂😂