3Aysenur33 Merhaba, lohusa Takımı alcam ama o kadar zorlanıyorum ki İnternetten bakıyorum. Sizler nerden aldınız önerebileceğiniz bir site model vs var mı.?
Damlasu_23 3Aysenur33 trend yolda güzel ve uygun takımlar var bir beden büyük beden aln her ihtimalle karşı
Eslemmiraaa 3Aysenur33 3Aysenur33 Merhaba eğer beyaz istemiyorsan https://ty.gl/1fmmgi77ki ben bu modeli alacağım bakabilirsin .
Rumeysa3652 3Aysenur33 valla ben normal pijama takımı aldım üç tane ikisi lc Waikiki biride suwen den bi beden büyük aldım tam oldu doğumdan sonrada tam olucak büyük ihtimalle Lohusa takımları hem gereksiz pahalı hemde kullanışlı gelmiyo bana tercih meselesi tabi fotoğraf çekimi falan yapılacaksa lohusa takımı güzel duruyo
Handan_65 Bu postu açmanız ıyı olmus ve kac beden alacağız acaba cok buyuk alsak sonra kullanamayız nasıl olacak bilgisi olan?
Zinnureynn Lohusa takimi degilde normal pijama takimi almak daha mantikli bence asiri buyuk olmasinada gerek yok daha sonrada kullanabilecehiniz sekilde alabilirsiniz bn oyle yapacagim
3Aysenur33 Zinnureynn Bir tane pijama takımı aldım. Evde sabahlığım var onu götürmek istiyorum annemler ilk doğumun takım al diye tutturuyorlar
asyaderinn 3Aysenur33 lohusa takımları hastanede giyilmiyor ya evde güzel oluyor sadece. Ben asla almam mesela hiç benlik değil😂 Birde ince oluyorlar donarım yahu.
Zinnureynn 3Aysenur33 sen yeterli diyorsan hic gerek yok bence baska bi eksigini alirsin on averecegin parayl surekli goyecegin bisey degil sonucta
3Aysenur33 https://ty.gl/lld0ez7au3 165 cm / 78 kg 31 haftalığım XL aldım. L alsam olurmuş. Almak isteyenlere fikir olsun güzel bir takım begendim ben