Canım ikinci çocuğum erkek dediğin haftada öğrendim kimse inanamdi erken diye ama erkek oldu sukrolsun şuan 7 yaşında üçüncüye gebeyim onuda yine ay i haftada öğrendim erkek diye yine inanılmadi şuan 15 haftaligim iki kere daha gittim doktora sonrasında kesinleşti erkek olduğu.kizlar daha geç gösteriyor bu doğru yani illa istisna vardır ama.genel de erkek daha çabuk gösteriyor