Kızlar banada acil yardım vitamin ilacımın adı BONANE di icinde
Calcium
Magnesium
Zinc
L selenonethionine
Vitamin D var
Bu ilacım bitti doktor suya atılandan da alabilrsiniz dedi redoxon ama onda da C vitamini var Gebelikte fazla tavsiye edilmiyomuş nette öyle yazılmıştı ama yine aynı ilactan mı alsam aranızda redoxon kullanan var mı ??