Saliha0540 tâbi ki oluyor ben ilk bebeğimi kaybettim hiç isyan etmedim niye bile demedim benimle hamile kalan tüm arkadaşlarım doğum yapti. Sonra tekrar hamile kaldım 5..Haftada yine kanama başladı 15 hafta yattım sonra da bu cıktı yine yatıyorum. Evimin daginikligina yeri geliyo pisligine sinir oluyorum, dışarı çıkamıyorum aylardır,oğluma hiç bisey alamadım alamiyacagimda sanırım ve bazi seylere alerjim var ne oldugu bilinmiyo canim ceksede yiyemiyorum bile dışardan zehirleniyorum bazen hamileyim riske atamam diye.bazen çok doluyorum ağlıyorum sonra kendime kızıyorum diyorum ya hiç bebeği olmayanlar napacak ya bebeğini doğumda kaybedenler nolucak sus diyorum rabbimin gücüne gider herşeye rağmen çok mutluyum hamile kalabildigim icin bugunlere gelebildigim için bi umudum olduğu için vs. Çok sukur diyorum Yani elimizde olmayanlarla değil olanlarla kendimizi motive edelim çünkü moral en önemlisi. Detaylida normal biel çıksa sen yinede tedbirli ol çünkü uzayıp kısalıyor tekrar kısalabilir allah korusun
Iyi haberler al ınsallah.