Arkadaşlar merhaba. Ben size bir şey danışmak istiyorum. Ben 4 aylık hamileyim. Bebeğimin odasının dolabını ve şifonyerinin siparişini verdim. Fakat yatakta çok kararsız kaldım. Dolap ve şifonyeri montessori şeklinde masiften yaptırıyorum. Yatağını yaptırıp yaptırmamakta kararsızım. İlk zamanlar yatamayacağı için boşuna masraf yapmayayım dedim. İlk 6 ay anne yanı beşikte yanımda yatırıp odasını ayırmaya karar verdiğimizde çatısız olan ve yere yakın montessorilerden yaptırmak istiyorum. Kullananlardan fikir alabilir miyim? Kullanımları rahat mı kaç aylıkken kullanılabiliyor o yataklar.