Aycaaa571 Kızlar 33+4 üm bebeğimde bu aralar çok hıçkırık tutmadı var ne yesem hıçkırıyor neyden acaba hiç yaşayan var mı?
MMmerve_ Aycaaa571 ılk gebelıgımde benım kızımda oyleydı canım dogdu aynıydı🤣mıdesı buyuyo buda ıyı bısey ıstahlı olur ınsallah benım kız 3yasında hala ıstahlı
MMmerve_ Aycaaa571 mamada verdım emzırdımde sımdı ıkıncıye hamıleyım daha 14uncu haftaya yenı gırıcez ama ılk kızımda mamada verdım anne sutude
Aycaaa571 MMmerve_ bende doğunca doktorum 3-4 yaşına kadar mamayla birlikte emzir dedi yapsam mı bilemedim