Sametnida Bugün teste göre 5.günüm ama 5 gün öncesinde hastaydım testi 5.gün verdim. 34+1 im ve hafif atlatıyorum şükür. Oscapar iğne kullanıyorum her gün. Sıcak şeyler içmeye çalışıyorum, sürekli meyve yiyorum (portakal, mandalina en çok) Geçecek inşallah 🙏