Nuraaannnonusss 2 gündür bel ve kasık ağrım var, sabahtan beri aşağıda hissediyorum çok bebeği 😟bide vajimana kramplar giriyo çok 38+6 haftalık hamileyim
Ayseee4238 Nuraaannnonusss dakikasını tuttu mu kaç dakikada bir oluyor doktorunu yada hangi hastaneye gidiyorsan orayı arayıp ebelerle bı görüş istersen benim de rahmime sanki bişey batar gibi ağrılarım oluyordu belim ağrıyordu ebem gel bakalım dedi gittim acilmam olmuş ertesi gün de doğurmuştum bı görüşün bence
Zehra9616 Nuraaannnonusss sıklığı önemli hissettigin degil cnm yuru evin icinde alarm veriyo olabilir bebis