Bitterimmm idrar tahlili verdiniz mi ben verdim birşey çıkmadı ama bende de geceleri kaşıntı oluyor çok fena sirkeli su ile siliyorum biraz geçiyor ve günde üç kez çamaşır değiştiriyorum sürekli akıntım geliyor ilaçtan sanırsam yumurta beyazı gibi geliyor gebelikte de artıyor tabi doktora gidince tekrar tahlil vericem tekrar