Elif7221 Kızlarr 38+1 deyim. Dün adet sancısına benzer sancılarım vardı gecti. Bugün de bebeğim 2 dk 1 kasılıp taş gibi oluyor ama sancım yok acaba doğum belirtisi mi normal bir durum mu sizce?
Sinemokcu Elif7221 kasilmalar duzenliyse ve gecmiyorsa doktoruna belirt canim buyuk ihtimal nst isteyecektir
Handankzu Elif7221 benimde dun regli gibi sancım oldu sabahda ilk defa yoğun akıntım oldu ıslaklık vardı acaba suyu mu sızdı anlamadım hareketide az 40+ 3 haftalığız
DerinMavii Aynıyız canim benimde öyle iki gündür birde akıntı var bakalim yarın kontrolüm var sorucam sana da yazarım hshd
Elif7221 DerinMavii Benim de akıntım çok var aynı şekilde yarın kontrolüm var canım bakalım hayırlısı artık ☺️
Elif7221 Sinemokcu nst ye girdim canım sancı çıkmadı bi sıkıntı da yoktu çok şükür ama kasılma hala devam ediyor