deno1 bende 30+5 dogum yaptım 16 gün boyunca küvesde kaldı tek sansım bebegimin üç hafta onden gitmesiydi o yüzden kilo2.450 dpgdu ama ciger gelişimi yoktu kendi basına nefes alamıyordu ve yüksek derecede enfeskdiyon vardı. Bebegimde 16 gün sonunda ilk kez emzirmek için kucagıma verdiker ve o gün bebegimi gördüm cok şükür emeyi basara bildigi için iki gün sonra bebegimi eve getirdik ama 20 gün geçtikden sonra ameliyat oldu bir sat içinde kasıklarında elma büyüklüğünde fıtıklar olustu cok tehlikeyki Onuda atlattu cok şükür güzel kızım ama suan 22 aylık ve sürekli enfeksiyon geçirdi cok dikkatli bakılması gerekiyor cok hassaslar bagısıklık cok zayıf hele ki su pandemi doneminde cok dikkat etmelisin