Doğum yapalı 3 ay oldu,henüz adet olmadım 4 gün geçti test yapsam Çıkar mı yaa çok kötüyüm şuan bi halsizlik ve hafif bulantı hissediyorum gibi psikolojik de olabilir bilmiyorum korunuyorum ama yanlışlık olmuş olabilir hemen yükledim uygulamayı size sormak istedim