Cutemomy Son adetim 21 ekimde bitti. Bugun ipe benzeyen kan geldi şu 3_4 gün yumurtlama dönemim. Yaşayan varmı? İpsi kanama neden olur?
Trilece Canım bende de oldu aynısı yumurtlama günümde akintimda incecik ip gibi kan vardı normal yumurtlama gününde diyorlar