ipek-nefes11 en çok ağız mendili kullanıyoruz biz 23 gündür çıtçıtlı badi ilk zamanlar bu kruvaze zibinlar varya ondan giydiriyoduk göbeği düştükten sonra citcitliya alıştık 2 tane kısa kollu yenidogan zibini var onu giydiriyorum diğerleri büyük oluyo diye 🤭 hastane çıkışı 5 li setten 4 tane aldık biz yetiyo ha üst kısmı kustugu zaman yetmiyo tabi islandigi için onu da elimde yıkayıp kurutuyoruz hemen zaten bekletmeden patikli patiksiz tek alt almıştım onları giydiremedim daha hiç takımları giydirmekten 3 tane tulum almıştım 2 tanesini sadece birer kere giydirdim daha oda biri hastaneye giderken (tamamen soyacaklar çok parça olmasın diye ) birinide annemlere akşam gekirken giydirdim içine ekstra bisiler giydirip evde giydiremedim hiç alt açma konusunda zor olur diye