Papatyaa38 Kızlar tekden hastanesine giden doğum yapan varmı ücret hakkında bilgisi olan varmı aranızda
Kbraackz Papatyaa38 Özlem katırcıya gidiyorum ben, normal, sezaryen hepsi 3750 demişti kontrolümde sorduğumuzda. ( 33 haftalık hamileyim)
Canannakdeniz Merhaba canım 30 haftalik hamileyim basindan beri özlem katirciya gidiyorum ben 3.750 diye duymuştum artmadıysa gittiğimde sorucam 🥰
Papatyaa38 Canannakdeniz bende özlem katırcıya gidiyorum canım 34 haftalığım haftaya gidicem kontrole de sormadim bende daha burdan bi sorayim dedim normal doğum ücretimi 3750 sezeryan mı
Canannakdeniz Papatyaa38 bilmiyorum tam olarak canımda orda sıra beklerken konuşurlarken duymuştum normal sezaryan aynı diye biliyorum duyduğum kadariyla